piątek, 7 marca 2014

Pokój Violetty

Obiecałam dodać posta na temat pokoju Violetty :) Zatem..:

Rozmiar pokoju:

Violetta ma bardzo duży pokój (patrz również na garderobę) więc nie każda z nas może sobie pozwolić na taki układ np. mebli. Ale warto zaczerpnąć trochę informacji.

Kolory:

Każda ma inny kolor pokoju. U mnie jest na przykład zielony z pomarańczowym (nie moja wina, takie meble ;D) ale by mieć bardziej pastelowy pokój farbuję ściany na beż :) . U Violetty w pokoju przeważa róż, fiolet i biel. Troszkę jasnego niebieskiego i zielonego dodają oryginalności pokojowi :) 

Meble:

Violetta ma łóżko-pojedynkę, w paski. Ma delikatnie różową (zależy) pościel, więc łóżko jest jasno-różowe. Obok ma białe biurko, trzyma na nim komputer, książki i pamiętnik. Ma garderobę (biało-różową chyba) o dużym rozmiarze, więc nie ma szafy. Ale gdy my mamy szafę możemy mieć w niej jak w garderobie :) (będzie post o czystości pokoju). Ja nie mam tego problemu bo mam mini garderobę w pokoju (z której korzysta mama ;/ ). Toaletkę, czyli komodę z lustrem w jednym. Kilka półek z ozdobami. Nad łóżkiem ma półki na jedną ścianę w pokoju i komody (np. na bieliznę). Ma też lustro (w garderobie), gitarę i pianino.

Dekoracje:

Violetta ma wiele dekoracji/ozdób w pokoju. Podam kilka propozycji.

*Kupować raz na jakiś czas ozdoby w stylu Violetty, typu stojak na biżuterię w kształcie dziewczyny, gitarę i stojak (oczywiście figurkę, nie prawdziwą ;D), małe laleczki "Japonki", figurki typu; sowa, stojak na coś tam itp. 

*Można też kupić wielką tablicę korkową lub poprzyklejać zdjęcia Twoich przyjaciół, rodziny i jakieś kolorowe pocztówki i oprawić w ramkę. Powiesić to nad lub obok łóżka - to doda oryginalnego charakteru.
*Naklejki na ścianę, typu kwiaty lub zawijaski to celny punkt! W sam środek ;)

A tu coś ode mnie - pokój Violetty, ona oprowadza. --> Violetta oprowadza po swoim pokoju!



No to chyba tyle :) Następny post to ,,Czysty pokój w stylu Violetty" :)

1 komentarz: